Monday, March 02, 2009

PD lg...

salam,...

28/2/09 aku gi bercuti di Ancasa Beach resort PD...ok lah..tp rate dia mahal giler...2 hari 1 mlm je 5 rat lebih..nak sambut besday aina nyer pasal...lg satu dapat gak gi hanimun sekali lg..huhuhu...best gile..mandi kolam ngan aina..seronok nya die...aku mandi kolam je..laut xnak lah..aku xsuka mandi laut kalau mandi sungai ok...sejuk sikit..aku bawak nasi himpit, rendang ayam, bihun n sandwich...penuh kereta...abah aina kata cam nak gi berniaga plak kat PD...hehehe...itulah bila dah packing2 baru aku perasan byk nya lauk aku...xperlah...dah rajin..nak buat camner...hu3...mak aku bawak kuah kari daging..sedapnyer...

p/s: lepas ni plan nak gi Cameron plak...

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..