Thursday, February 19, 2009

apa yek?

Dah lama aku x menulis...bz lah..keje byk...hmm...semalam aku jd ahli tupperware..punyer la lama benda tuh..aku br joint..selama ni aku beli jek ngan kakak aku...best giler dapat free tupperware...haha..laki aku kata..buat aper tupperware byk2..yg lama pun xguna lagi...ah!! aku xpedulik..aku nak gak...tah lah..aku rasa cam tak lengkap umah kalau xder tupperware..hu3..hm..lately aku byk menyetelkan masalah org..dr kawan aku yg bercinta dgn laki orang..aku bwk gi berubat..kawan yg xder pakwe..aku ada kan..
Skg ni..aku selalu tePK kawan aku sorang nih..zizie..she' strong girl..kalau aku tak tahu lah...kalau ko baca ni zizie.. akak doakan yg terbaik untuk ko.. bukan ko xbek untuk dia..dia yg xbek untuk ko.. rindu sgt saat2 dulu...zaman2 sengal...hhuhu...sedihnyer....

=========================================================

Lagu favorite aku skg..nyanyi sama2 ngan kak ana....hehe...

tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu, hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
ku harus relakanmu walau aku tak mau

berjuta warna pelangi di dalam hati
sejenak luluh bergeming menjauh pergi
tak ada lagi cahaya suci
semua nada beranjak, aku terdiam sepi

dengarlah matahariku
suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku
ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
tentangku yang tak mampu melakukan waktu

repeat
dengarkanlah kau matahariku
dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karna panah cinta menusuk jantungku

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..