Monday, February 23, 2009

hUhuhu....

Salam...

Zizie...maybe i'm not as good as u think...kata je friendship forever..but i suppose to trust you not judge you...i'm sorry...past is past but the scar still there...i know... dah lah...tp sekarang kita da ada life masing2... mungkin kita xleh lepak2 lg mcm dulu..tp kite still leh share mcm2....

Citer2 pasal dolu2..buat aku gelak besar...mana beg radioaktive aku eh?....dah koyak kot...tp apa yg aku ingat pasal ko...suke sgt pakai beg silang...sekarang camner masih lg ker?..kita selalu lepak kt medan mara makan keropok lekor...selalu kacau abg jual air.. pas2 aku selalu lepak kat kedai abg aziz...gatal org tua tuh...hehe...tp baik ati...kelakar lah...ko suke pakai baju merah tudung biru...ingat lg x?...kita suka janji nak pakai baju sesama....
keluar abg bob gi Klcc..seronok nyer....masa tu zaman2 apa ada dgn cinta...huhu... selalu nya aku,ko,medan n komon... ingat komon?....aku yg bg nama tu..dia suka sgt cakap 'komonlah..'sape yg t ahu tahulah.. aku ngan medan memang suka sakat ko..sebab ko tu cepat melenting...hehe..pas2 aku ngan medan gelak2..lg la kau berapi...kelakar lah.... ko jugaklah yg ajar aku g bundle...beli seluar kat situ...ingat x lg ko tolong aku ngurat abg cosmopoint tuh?...hehe..tah mana mamat tu skg...
Ingat lg lagu pushes me away-linkin park... sama2 nyanyi..sama2 nangis....kita suka menangis lah... aku ingat lg kita pakai spek mata itam g sogo...mcm org buta...huhu....zizie yg aku kenal sgt pengemas org nyer...pembersih....xmcm aku pemalas....huhu..tp skg dah kawin kena rajin2...

Bestnyer....dunia ni kita yg punyer.....

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..