Saturday, October 15, 2016

Berhabuk...ada lagi rupanya



Assalammualaikum,

Sebelum apa-apa saya nak minta maaf..lama nau nau tak update blog! Memula tu saya lupe password yahoo mail... pastu blog terus tak bole nak sign in...huhuhu bila da lelama tu... terus ku buat2 lupe akan blog ku yang bersawang tunggu masa nak roboh hahahahaha hari ni dgn bantuan super power cik abang dapat ku buka blog setelah sekian lamaa.....

dan,.

Terima Kasih pada yang sudi menjengah blog saya waluuuupunnnn nan hado hahaha....walau tak bole bukak blog sbb masalah technical..gitew..... saya hari2 jengah blog hahaha bukan nak naikkan traffic tp nak tgk ada x yang masih sudi menjenguk blog yang tak seberapa ni hahaha


Oleh itu..

saya akan cubaaa menghapdet selalu...

Arigato Gozaimas!! Kamsamhimnida!! Syukran! Terima Kasih! Thank you!




No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..