Saturday, November 03, 2012

Cekodok Nasi bersama udang dan kentang



Selamat pagi. Kejap dah hujung minggu. Time really flies. Pagi ni aku buat cekodok nasi dengan udang dan kentang.. wah! panjang betul nama resepi nih.. haha.. well ..pagi ni tgk ada nasi belen semalam ada lah dalam 2 cawan gitu. mana lah cukup nak buat nasi goreng so aku buatla resepi nih.. resepi dia sama dengan resepi sebelum ni.. DiSINI. cuma aku letak kentang (potong kiub kecik2) dan udang.. lagi satu aku tak bubuh daun sup bagai sebabnya anak dara ku ni kalau nampak je hijau.. ha.. "sayur lah ibu.. tak nak lah!" so aku nak elakkan itu dari berlaku aku tak bubuh.. hehe.. 



Ha.. hari ni aku plan nak gi beli safety gate untuk dapur. Budak Umar ni.. asik la masuk dapur.. abih bawang2 aku di buangnya dalam tong sampah.. sudip2 kat tempat bakul mainan dia.. waduh2.. tensen mak! so ari ni aku nk gi cari.. kalau la ada jual yang secondhand nya.. bukan apa gunanya masa dia tgh kecik ni pastu takde da.. moga segala urusan dipermudahkan hari ni..  

3 comments:

  1. Assalamualaikum...
    sedap tu.. cuti2 ni mmg best wat cucur.. sonok makan ngan anak2.. :) hepi weekend ya.. :)

    ReplyDelete
  2. salam nora..
    ada tanya ekin ttg beli brg dri spbaby tu kan...
    haah okeh..kejap je dia terus hntr
    dlu kita pon mcm tu tkut gak kena tipu..call dia dlu tanya..da confident bru trf pastu btau dia da trf nti dia pos...
    alhamdulillah okeh...

    ReplyDelete
  3. wasalam.. ekin! la.. tak sangka ekin menjawab sampai ke sini ha.. hehe...terima kasih.. hehe.. ooo.. okey la ye.. risau gak..kang duit da bayar barang tak sampai kang.. heheh.. so bole la nih.. terima kasih ekin.

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..