Monday, July 11, 2011

Chocolate cake moist steam for my daughter


Assalammualaikum..

Ish 2-3 ari ni aku bizi sikit..ye lah melayan org sakit..anak dara aku Nur Aina Qaisara (3 tahun) tu..rasanya berjangkit masa kt klinik ibu anak..bawak adik dia umar gi cucuk 3 bulan..aku pun cam dah kena tempiasnya...risau bila anak sakit ni...cian.. dah lah anak dara aku ni takut makan ubat..tp dalam 2 hari ni nampak mcm dah ok sikit...so si kakak ni asik mintak "ibu..nak kek cokat (coklat)..semalam dah janji ari ni kena buat kalau mlm tadi dia mkn ubat senang...so tghari ni masa tgh kemas2 dapur aku siapkan kejap je...resepi tgk kt blog aku sebelum ni kek coklat moist kukus....



cuma kali ni aku buat suku adunan hehehe..sebabnya bila bukak peti ais..telur tggl sebiji je..alamak!..hmm..apalagi bismilahhitawakkaltu allah...jadi pun...alhamdulillah...kita kalau ikhlas nak memasak untuk sesapa saje..Allah akan permudahkan... dah siap pun kek ni siap topping yg xtahan tu..hehe..aina kemain suka lagi...ada sikit untuk abahnye dlm peti ais...



No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..