Tuesday, April 24, 2012

Daging Goreng Kunyit




Lambat aku update ari ni.. cik abang tak keje ari ni sebab kurang sihat.. selsema.. so terbaring je... saya ni curi2 masa update.. ari ahad aritu aku masak menu ni.. senang sangat buatnya.. bole cek resepi kat SINI  sama je.. cuma kali ni aku tak bubuh lada hitam.. aku letak pelbagai sayur.. haha.. carrot, kacang panjang dan tomato,, nak kasi lagi sedap.. dah jadi satu lauk..  untuk dapat hasil cam kat atas.. bubuh serbuk kunyit tu lebih sikit.. dan masa masak sayur yang keras mera tu.. letak sikit air.. so nanti akan ada lah cam kuah2 pekat gitu.. jgn berkuah sangat nanti jadi kuah daging pulak. hehehehe


And hari tu jugak.. kami ke taman .. si kecik Umar dah pandai jalan.. so memang seronok lah tengok dia ...

Umar ngan abah.. 
Aina..  kemain penat ... tapi sempat posing bile nak amik gambar

hero ibu.. Umar Qhalif 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..