Monday, October 08, 2012

Umar pertama kali potong rambut



Assalamualaikum.. apa khabar? kejap je dari senin kan? nati tup tup dah nak abih bulan sepluh.. hehe..

Kali ni nak buh entry pasal Umar .. anak bujang .. umur dia baru 1 tahun  bulan.. lom pandai cakap lagi.. yang dia tau sebut "abah", "Kakak aina".. ibu?hmm.. lom pandai sebut.. hehehe tak pelah.. mama di panggilnya..hehehe.. 
Kisahnya camni.. anak saya ni rambutnya dah panjang.. so orang selalu kata dia pompuan.. masa kt sepital ari tu misi2 dok panggil dia anak dara.. hahaha...

ni ha Muhammad Umar Qhalif

Rambut dia kot yang buat dia jadi cam pompuan.. so kami pun nak potong rambut dia kasik nampak jantan sikit hehehe.. 
Kami ke saloon kawan baik saya yang baru dibuka di Galaxy ampang. 


El Estillo Hair Studio


 ni ha kawan baik saya Faeez

ni pulak partner saloon tu.. Pali  hehe (akak amik gambar dari Fb.. ritu datang tak pulak amik gambar pali hehe)

Masa kami sampai .. dalam kul 8 lebih camtu la.. saya datang bukan tangan kosong k.. hahaha.. saya bawak mee goreng dari rumah.. kekeke nak jugak tulis.. 

cik suami dukung umar 


anak dara aku aina..sampai2 terus nak main.. apa2 je la aina 


masa tu ada seorang customer tgh rebonding ... keke.. rasa cam berminat pulak nak rebonding hahaha.. kedai saloon kawan saya tu pulak tgh buat promotion



masa mula2 nak potong rambut umar cam rilex je..


 pastu... biar gambar je yang bercakap


sepanjang-panjang potong rambut tu.. umar menangis.. siap muntah lagi.. hehehe.. payah nya nak potong rambut dia.. akhirnya kami mengalah jugak.. stop kan jelah... kang apa pulak yang keluar.. hahaha.. tukang gunting rambut a.k.a Pali tak puas ati tapi aku kata tak pelah okey la ni.. budak2 pun kan.. 

ni ha after potong rambut.. kekeke.. baru la nampak muka and telinga umar yang capang tu.. hahaha.. apa2 anak ibu tetap comel hokey! hahaha... 

Masa kami sampai tu.. kedai dah nak tutup.. so kami la customer terakhir gitu... hehehe
Terima kasih faez ya.. aku doakan kedai kau makin maju.. insyaAllah.. nanti bole belanja aku.. ahahahaha.... 

Kepada sesiapa nak pergi bole la pergi ke alamat ni ye:


Lot G1-72,Galaxy Shopping Centre
Taman Dagang,Ampang
Selangor
No Tel: 014-2142856 (Fad)/0122828687(Faeez)






No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..