Tuesday, June 21, 2011

Donut Ball

Assalammualaikum...

Sihat?..harap sihat hendaknya....hehe...hari ni aku bangun awal nak siapkan doh donut ball ni..x rugi cuba mmg sedap...resepi asal saya amik dari sini.. bole tengok ye resepi kt situ... caranya mudah sgt nak buat..dan arahan resepi cukup teliti dan memang itu sukatannya so jgn derhaka ye nanti x jadi..hehe..dah banyak donut saya cuba tp yg ni rasanya paling lembut dan gebu yang saya pernah cuba....



Kiut je donut ni...mmg senang nak makan...anak2 pun suka...kalau dlm resepi bulatkan 22 biji ball donut..memang betul aku dapat buat 23 biji donut...hehehe..tp lebih kurang lah...cer tgk kt bawah ni...ni lah adunan doh yg da di bulatkan...


Cubalah resepi ni memang terbaikla...

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi membuka blog yg x seberapa nih..